منوی دسته بندی

نکات مهم هنگام خرید لوله و اتصالات

نکات مهم هنگام خرید لوله و اتصالات

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی نیاز به انواع لوله و اتصالات در بخش های مختلف یک ساختمان به هر روز بیشتر از قبل می شود و قسمت لوله و اتصالت ساختمان جزو مهمترین بخش های زیر بنایی ساختمان محسوب می شوند از این رو اگر قطعاتی که در این بخش استفاده می شود کیفیت پایینی داشته باشند در آینده ساختمان و بنا خسارات بسیار و سنگینی برای مالک ساختمان خواهند داشت . در این پست قصد دارین نکات مهمی که هنگام خرید لوله و اتصالات باید به آن ها دقت کرد برای خرید بهترین و با کیفیت ترین لوله و اتصالات برای شما شرح دهیم ، با ما همراه باشید ….

همانطور که در بالا اشاره کردیم بخش لوله کشی و فاضلاب ساختمان جزو زیر بنای ساختمان می باشند و عموما در داخل دیوار ها یا سطح زمین کار گذاشته می شوند و اگر خرابی و یا نشتی داشته باشند تعمیر آن ها مستلزم تخریب دیوار و هزینه و کثیف کاری ها بسیار می شود ، پس با انتخاب لوله و اتصالات معتبر می توانید از این پیام د ها ججلوگیری کرده و سالیان سال با خیال راحت در ساختمان زندگی کنید .

روش های تشخیص لوله و اتصالات اصل و مرغوب از لوله های تقلبی و بی کیفیت

روش های تشخیص لوله و اتصالات اصل و مرغوب از لوله های تقلبی و بی کیفیت
روش های تشخیص لوله و اتصالات اصل و مرغوب از لوله های تقلبی و بی کیفیت

خرید لوله های برند و معتبر

اولین و ساده ترین راه برای داشتن خریدی مطمئن خرید لوله هایی که برند و معتبر هستند ، از جمله بهترین و با سابقه ترین سازندگان لوله و اتصالات که کیفیت محصولات تایید شده است می توان به شرکت لوله گستر گلپایگان ، پلیمر گلپایگان ، پلیران اتصال ، یزد پلیمر ، اشاره کرد ، این شرکت ها سالیان سال جزو بهترین و با تجربه ترین سازندگان لوله و اتصالت پلی اتیلنی و پی وی سی بوده اند و کیفیت آن ها را هر فروشنده معتبری تایید می کند .

پرسش و تحقیق قبل از خرید لوله

یکی از بهترین روش های داشتن خریدی مطمئن در تمام زمینه ها پرسش و تحقیق در مورد انواع یک کالا می باشد ، در دنیای لوله و اتصالات برندهای بی شماری داریم پس شناخت بهترین برند کار دشواری می باشد که با تحقیق و پرسش از چند فروشنده و گرفتن مشورت می توانیم بهترین گزینه برای خرید را داشته باشیم

خرید لوله های برند و معتبر
خرید لوله های برند و معتبر

قیمت لوله و اتصالات

یکی از مهترین فاکتورهای خرید لوله و اتصالات مرغوب قیمت آن ها می باشد ، هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت پایینتر نکنید ، بسیار برندهای کم کیفیت هستند که با فروش با قیمت پایینتر خریداران را دچار مشکلات عدیده بعد از نصب میکنند ، لوله با کیفیت هیچ گاه قیمت ارزان و پایینی ندارد ، پس اگر مشاهده کردید قیمت دو محصول مشابه تفاوت بسیاری دارند به هیچ عنوان ارزانترین را نخرید .

بحث دیگری که در بخش قیمت لوله و اتصالات با کیفیت مطرح است اصل و غیر اصل بودن لوله و اتصالات است ، متاسفانه شرکت های بسیاری در کشور وجود دارند که لوله بسیار بی کیفیت تولید کرده و بر روی آن ها برچسب ها و مشخصاتی مشابه لوله های شرکت های معتبر چاپ می کنند و با فریب مردم با قیمت کمتر خریداران را دچار مشکل می کنند ، پس اگر مشاهده مردید قیمت دو فروشگاه با یک محصول مشابه تفوات زیادی می کند از خرید لوله ارزانتر صرف نظر کنید و احمال تقلبی بودن لوله و اتصالات آن بسیار زیاد است .

خرید لوله استاندارد

یکی دیگر از روش های تشخیص لوله با کیفیت داشتن نشان استاندارد معتبر بر روی بدنه لوله می باشد که حاکی از مرغوبیت کالا می باشد و حتما فروشنده باید استاندارد بودن لوله را برای شما تایید و تضمین کند

خرید لوله استاندارد
خرید لوله استاندارد

نکات مهم هنگام خرید لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن یکی از پر کاربرد ترین لوله های مصرفی در بخش های مهم نظیر کشاورزی ، شهری ، شرکت ها و بخش انتقال می باشد ، از این رو انتخاب لوله پلی اتیلن مرغوب بسیار حائذ اهمیت بوده و باید بسیار در خرید آن دقت کرد ، در این بخش به نکات قابل توجه هنگام خرید لوله های پلی اتیلن اشاره خواهیم کرد .

نکات مهم هنگام خرید لوله پلی اتیلن
نکات مهم هنگام خرید لوله پلی اتیلن

اولین و مهمترین نکته این که هنگام خرید لوله پلی اتیلن باید به آن دقت داشته باشید برند تولید کننده آن می باشد ، شرکت های تولید کننده این لوله ها هر کدام ترکیبات و فرمول های خاصی برای ساخت لوله پلی اتیلن داشته از این رو کیفیت های لوله های تولیدی شرکت های مختلف متفاوت می باشد .

دومین مورد در تشخیص لوله پلی اتیلن با کیفیت استاندارد بودن ودرج کامل مشخصات بر روی بدنه لوله می باشد ، به هیچ وجه لوله ای که هیچ نشان و برند و یا استانداردی بر روی آن درج نشده را خریداری نکنید زیرا اینجور لوله ها تقلبی بوده و ریسک خرید آن ها بالا می باشد .

سومین موردی که در زمینه خرید لوله پلی اتیلن معتبر مهم است محل خرید لوله است ، فروشگاه یا بنگاه لوله ای که شما از آن خرید می کنید باید معتبر و دارای نماد ، تابلو و برگه نمایندگی باشد تا بتوان تشخیص داد که این فروشگاه توسط شرکت تایید شده است و کالای اورجینال عرضه می کند ، به هیچ عنوان از مغازه ها یا فروشگاه های لوله و اتصالات بدون نشان و مشکوک خرید نکنید و همیشه به دنبال معروفترین ها باشید.

چهارمین عامل در انتخاب لوله مناسب کاربرد و مشخصات هر لوله می باشد ، شما باید بسته به کاربرد و مکانی که در آن قصد استفاده از لوله پلی اتیلن را دارید لوله مناسب را خریداری نمایید ، بطور مثال در بخش کشاورزی نیاز به لوله های ضخیم و حجیم نمی باشد و لوله های آبیاری بسیار باریک و کوچک نیاز است ولی در بخش انتقال بین شهری نیاز است لوله های انتخابی مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشند .

فروشگاه و بنگاه لوله دی جی لوله با بیش از بیست سال حضور در عرضه لوله و اتصالات با شناخت کافی از بازار و صنعت لوله و آشنایی کامل از تولید کنندگان لوله و اتصالات بهترین و با کیفیت ترین لوله و اتصالات از بهترین برند های تولید کننده در کشور را عرضه می کند .

یکی از مزایای خرید از دی جی لوله دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان خبره ما می باشد که همواره آماده پاسخگویی و مشاوره در زمینه خرید ، نصب و اجرای انواع لوله و اتصالات مبی باشند ، کافیت با شماره های ما در پایین همین صفحه با ماتماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید به همراه لیست قیمت انواع لوله و اتصالات .

منافی وب‌سایت
نویسنده و کارشناس فروش انواع لوله و اتصالات فاضلابی گلپایگان و سمنان ، پلی اتیلن ، لوله و اتصالات پنج لایه و انواع پمپ آب استخری و خانگی

‫2 نظر

  • امیر ربانی گفت:

    سلام ممنون از مطلب خوبتون، ببخشید من میخواستم زانویی بنکن بخرم، توی یه مطلبی که مجله اقتصاد آفرین گذاشته بود نوشته بود فقط تو زاویه 45 و 90 درجه چرخش داره این زانویی، خواستم بدونم 180 درجه نداره؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *