منوی دسته بندی

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن

با روند رو به افزازش روز افزون صنعت لوله و اتصالات مرتبط آن و افزایش چشمگیر تقاضا در این بخش استفاده از مواد پلی اتیلن را در این صنعت افزایش داده بصورتی که درصد قابل قبولی از بخش محصولات لوله و اتصالات را لوله پلی اتیلن تشکیل داده است ، از این رو مسئله خرید و شناسایی لوله پلی اتیلن مرغوب و با قیمت مناسب بحثی دشوار و تخصصی شده است که نیازمند آشنایی با انواع لوله های پلی اتیلن و قیمت های آن ها می باشد.

درباره مواد پلی اتیلن و ساختار لوله پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن مواد صنعتی از خانواده پلاستیک فشرده می باشند که جهت ساخت مواد پلی اتیلنی استفاده می شوند ، مواد پلی اتیلنی که برای ساخت لوله واتصالات پلی اتیلن استفاده می شود با مواد محصولات دیگر این خانواده متفاوت می باشد از خصوصیات اصلی این مواد تحمل بالای فشار و دمای تولیدی می باشد .از خصوصیات و مزایای این لوله ها می توان به مقاوت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه ، انعطاف و قدرت خمش بالا ، تحمل فشار خوب ، عدم زنگ زدگی و رسوب ، تحمل حرارتی بالا و حمل و نقل ونصب آسان نام برد .

لوله های پلی اتیلن در استانداردهای مختلفی ساخته می شوند که این استانداردها بر قیمت نهایی این لوله ها تایر گذار است ، از نمونه استاندارد های لوله پلی اتیلن می توان به استاندارد INSO 14427-2 اشاره کرد که در مورد تایید موسسه استاندارد ایران می باشد .

همچنین لوله های پلی اتیلن در گرید های متفاوتی ساخته می شوند مانند PE80 – PE100 – PE60 – PE63  – PE40 – PE32  که معروفترین و متداول ترین نوع این گرید ها PE100 می باشد ، پس گرید تولیدی تاثیر مستقیمی بر قیمت لوله پلی اتیلن دارد .

اگر به دنبال خرید لوله پلی اتیلن آیباری هستید استاندارد های مورد استفاده برای این نوع لوله ها PE40 – PE32 – PE80  می باشد ، که در فشار ها 4 تا 40 بار قابل استفاده می باشند .

از دیگر مواردی که در قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن تاثیر گذار است قطر داخلی لوله ، تک جداره  یا دوجداره بودن ( لوله های کاروگیت ) و نوع استفاده این لوله های می باشد .

انواع لوله های پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن گازی و آتش نشانی

نوعی از لوله پلی اتیلن می باشد که جهت استفاده در خطوط انتقال گاز داخل و خارج از شهر استفاده  می شود ، از نشانه های این لوله نوار زرد رنگ در امتداد طول این لوله ها می باشد ، از خصوصیات این لوله ها می توان به توان حرارتی بالا ، خاصیت انعطاف و خمش خوب ، و تحمل فشار داخلی بالا اشاره کرد .

لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلی اتیلن آب

نوعی از لوله های پلی اتیلن می باشد که جهت انتقال آب و مایعات در سطح شهر ، داخل ساختمان و یا خطوط اننتقال بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد ، نشانه این لوله ها نوار آبی رنگ در امتداد طول این لوله ها می باشد ، از خصوصیات این لوله ها انعطاف و خمش بسیار بالا ، مقاوت بالا در برابر فشار و ضربه ، تحمل فشار داخلی مناسب ، عدم رسوب و زنگ زدگی و مناسب بودن برای انتقال آب شرب نام برد.

از دیگر کاربرد های لوله پلی اتیلن در بخش آب می توان به لوله پلی اتیلن آبیاری اشاره کرد ، این لوله های که به دو شکل لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای و نوار تیپ آبیاری قطره تولیدو عرشه می شوند کاربرد فراوانی در بخش آبیاری کشاورزی و باغات داشته و روز به روز بر استفاده کنندگان از این لوله های افزوده می شود ، از مهمترین مزیت استفاده از لوله های آبیاری قطره ای کاهش چشمگیر مصرف آب و نصب و اجرای بسیار ساده و سریع آن ها می باشد .

لوله پلی اتیلن

انواع لوله پلی اتیلن از نظر ساخت

  • لوله پلی اتیلن تک جداره
  • لوله پلی اتیلن دو جداره (کاروگیت)
  • لوله های پلی اتیلن آبیاری
  • لوله پلی اتیلن PEX
  • لوله پلی اتیلن PERT

فروشگاه لوله و اتصالات آقای لوله همواره با شناسایی نیاز بازاراز سوی در خاست مشترین خود  و با استفاده از تجربه چند ساله خود در همکاری با شرکت های تولید کننده مختلف بهترین ، مرغوب ترین و مناسب ترین قیمت لوله های پلی اتیلن را به مشتریان خود معرفی می کند . اگر به دنبال خرید لوله پلی اتیلن هستید و اطلاعات و شناخت کافی در مورد انواع لوله های پلی اتیلن ، برند ها و قیمت های آنها ندارید می توانید با تماس با مشاوران ما بصورت رایگان از مشاوره برای خرید ، نصب و اجرا از متخصصان ما استفاده نمایید .


مقالات مرتبط

آموزش نصب لوله و اتصالات پلی اتیلن

مزایای لوله پلی اتیلن

جهت دریافت لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن با تخفیف ویژه همکار و ورود از سایت با شماره تماس های فروشگاه تماس بگیرید 

همراه :

09195533483

ثابت :

02166153162

اتصالات پلی اتیلن

همه محصولات
منافی وب‌سایت
نویسنده و کارشناس فروش انواع لوله و اتصالات فاضلابی گلپایگان و سمنان ، پلی اتیلن ، لوله و اتصالات پنج لایه و انواع پمپ آب استخری و خانگی

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *