منوی دسته بندی

لوله گستر گلپایگان

لوله گستر گلپایگان

لوله گستر گلپایگان با نام اقتصادی LGG با شناسایی نیازمندیهای جامعه، با پشتوانه واحد تحقیق و توسعه متفکر خود همواره سعی نموده محصولات متنوع با کیفیت را با توجه به تمامی جوانب فنی، بهداشتی و اقتصادی در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد. این شرکت همواره در تولید لوله پی وی سی (PVC) به توسعه پایدار و تامین سلامتی زیست محیطی و مصرف کنندگان توجه ویژه دارد ، از مهمترین محصولات لوله گستر گلپایگان انواع لوله و اتصالات پی وی سی و u-PVC ، انواع لوله پلیکا گلپایگان و انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی و آبرسانی می باشد که با بالاترین کیفیت و بهترین مواد اولیه تولید و در بازار لوله شاد آباد عرضه می شوند .

نماینده فروش لوله و اتصالات لوله گستر گلپایگان در تهران

شرکت لوله گستر گلپایگان (LGG)

معرفی و توضیحاتی مختصر درباره شرکت :

شاید دلیل اصلی محبوبیت و مقبولیت خرید و فروش لوله پی وی سی، قدمت 90 ساله استفاده از آن باشد که بصورت گسترده علیرغم معرفی محصولات مشابه، تا کنون جایگاه خود را به واسطه بالا بودن کیفیت و عملکرد به نحو شایسته ای در بازار خرید لوله و فروش لوله حفظ نموده است.

شرکت لوله گستر گلپایگان نیز با شناسایی نیازمندیهای جامعه، با پشتوانه واحد تحقیق و توسعه متفکر خود همواره سعی نموده محصولات متنوع با کیفیت را با توجه به تمامی جوانب فنی، بهداشتی و اقتصادی در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

شرکت لوله گستر گلپایگان خارج از بحث های مربوط به کسب و کار و تامین محصولات همواره در تولید لوله پی وی سی به توسعه پایدار و تامین سلامتی زیست محیطی و مصرف کنندگان توجه ویژه دارد.

اگر چه خرید لوله PVC از اعتبار بهداشتی مطمئنی برخوردار است ، لیکن چنانچه در پروسه تولید آنها دقت لازم صورت نگیرد و استانداردهای مراجع معتبر نادیده گرفته شود؛ فروش لوله تولیدی شاید عامل تهدید کنندهای برای محیط زیست و سلامت جامعه باشد.

واحد تحقیقات و توسعه لوله گستر گلپایگان

یکی از فلزات بکار رفته در تولید لوله پی وی سی؛ فلز سرب می باشد که خصوصا از طریق آب آشامیدنی در دوزهای غیر استاندارد میتواند باعث بروز اختلالات بیوسنتز هموگلوبین، افزایش بی دلیل فشار خون، اختلالات خونی، سقط جنین و آسیب به سیستم عصبی و کلیه و مشکلات جسمانی دیگر شود.

واحد تحقیق و توسعه شرکت لوله گستر گلپایگان با بهرهمندی از منابع انسانی متعهد و متخصص با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز خود بطور مستمر موارد مربوط به رعایت استاندارد و کیفیت محصول برای خرید لوله پی وی سی و نیز فروش لوله PVC را تحت کنترل دارد.

متاسفانه برخی واحدهای تولیدی سود جو برای تولید مقرون بصرفه لوله پی وی سی با افزودن مواد غیر مجاز کیفیت محصول را کاهش داده و از همه مهمتر به نتایج تاسف بار بهداشتی آن نیز توجه نمی نمایند.

شرکت لوله گستر گلپایگان با در نظر گرفتن سطوح استانداد متعدد برای هر آیتم از تولید لوله PVC توانسته است محصولی با کیفیت و مطمئن را که مورد تایید مراجع قانونی معتبر است را تولید و در اختیار مصرف کننده نهایی قرار دهد.

 افتخارات و گواهینامه های شرکت :

این شرکت با دریافت 7 استاندارد ملی و 6 گواهینامه بین المللی از معدود شرکتهای دارای رتبه A در صنعت تولید لوله پی وی سی میباشد که شرح استاندارهای موجود به همراه لیست قیمت لوله جهت اطلاع عموم در سایت رسمی این شرکت درج شده است.

تنوع تولید لوله پی وی سی و u-PVC در زمینه های متنوعی نظیر: محصولات فاضلاب خانگی، لوله فاضلاب شهری، لوله آبرسانی تحت فشار، لوله های شبکه برق و مخابرات، لوله های مورد استفاده در مصارف چاه و زهکشی نشانگر این موضوع است که شرکت لوله گستر گلپایگان به تمامی نیازهای مصرف کنندگان توجه ویژه داشته و سعی میکند همگام با فن آوری های به روز جهانی تولید محصول لوله، محصولی با کیفیت را به مشتریان خود تقدیم نماید.

لیست قیمت لوله ارائه شده در سایت نمایانگر تنوع محصولات در سطح گسترده می باشد.

این ویژگی ها سبب شده است که شرکت لوله گستر گلپایگان در بازار خرید و فروش لوله پی وی سی کشور، تصویر و نامی مطمئن و آشنا را در ذهن مشتریان خود تداعی نماید ؛ از این رو شرکت لوله گستر گلپایگان مفتخر است در شکوفایی عمرانی و اقتصادی کشور عزیزمان از طریق مشارکت در ساخت پروژه های مطرح از طریق تامین و فروش لوله مصرفی نقش موثری را ایفا نماید.

معرفی محصولات شرکت لوله گستر گلپایگان

بطور کلی محصولات شرکت لوله گستر گلپایگان به دو دسته لوله و اتصالات PVC-u و لوله پلی اتیلن PE تقسیم می شود که مهمترین محصول این شرکت محصولات پی وی سی از جمله انواع لوله و اتصالات پلیکا ، انواع لوله پلیکا فاضلاب ، لوله پلیکا فشار قوی و لوله پلیکا کشاورزی می باشد که یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برند ها در بین تولید کنندگان صنایع پی وی سی به شمار می رود ، لوله های PVC با نام لوله پلیکا نیز در کشور ما شناخته می شوند که کیفیت و مقاومت این نوع لوله در برابر شکستگی نسبت به قیمت لوله پلیکا برای مصرف کننده بیشتر اهمیت دارد از این رو لوله پلیکا گلپایگان اولین انتخاب خریداران  می باشد .

  • از مهمترین نوع محصولات لوله و اتصالات لوله گستر گلپایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد

انواع لوله های پی وی سی در شاخه های 6 تا 8 متری در قطر و سایز های متفاوت ، سه راه کوپله ، زانو دو سر کوپله ، سیفون پایه دار، رابط های نر و ماده PVC ، مسدود کننده مادگی ، چهار راه پی وی سی ، شیر های یک طرفه و دو طرفه ، کمربند تعمیری ، کوپلینگ ترمز دار ، سیفون ساده ، تبدیل غیر هم مرکز ، انواع زانو و خم پی وی سی ، کلاهک هواکشی اتصالات پوش فیت ( Push Fit ) و ……

این محصولات با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه با بالاترین سطح استاندارد های این نوع لوله ها تولید و عرضه می شوند ، از آنجا که اصلی ترین مواد اولیه لوله و اتصالات PVC ماده پی وی سی می باشد و هر چه مقدار این ماده در مواد اولیه ساخت لوله بیشتر باشد لوله با کیفیت تر و محکم تر می شود این شرکت برای ساخت لوله های خود بالاترین سطح ماده پی وی سی را استفاده میکند از این رو لوله های U-PVC تولیدی این شرکت کاملا سایلنت و بی صدا بوده و سطحی بسیار صاف و سیقلی داشته و جنس بدنه آن ها بسیار نرم و مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستی و ضربه دارند .

لوله PVC_U در واقع نسل جدید لوله و اتصالات پلیکا می باشد که دارای مقاومت بالاتر در برابر شکستگی و ضربه دارند ، شرکت لوله گلپایگان تولید کننده انواع لوله پلیکا گلپایگان و اتصالات پلیکا گلپایگان با کیفیت عالی می باشد .

لوله و اتصالات PVC-u لوله گستر گلپایگان

لوله و اتصالات پلیکا لوله گستر گلپایگان

لوله پلیکا گلپایگان در واقع همان لوله PVC_U می باشد که نسل جدید لوله پلیکا های شکننده گذشته می باشد ، در نسل جدید لوله پلیکا لوله گستر گلپایگان مقاومت لوله و اتصالات بالاتر رفته و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه ، فشار و شکستگی دارند ، این لوله و اتصالات بصورت انواع لوله و اتصالات پلیکا ( ضعیف یا معمولی – نیمه قوی و فشار قوی ) – لوله ناودانی چسبی -و لوله PVC چسبی گلپایگان تولید و عرضه می شوند .

از پرکاربردترین نوع لوله و اتصالات PVC این شرکت ، لوله پلیکا 110 فشار قوی گلپایگان ، لوله پلیکا نیمه قوی گلپایگان و انواع لوله و اتصالات پلیکا چسبی می باشد می باشد 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت اتصالات پی وی سی می توانید پست زیر را مطالعه نمایید

اتصالات پی وی سی

لوله U-PVC چیست

آموزش نصب لوله پلیکا (PVC)

در ویدئوی زیر انبار فروش تهران لوله PVC لوله گستر گلپایگان را مشاهده می کنید

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می کنید لوله های ساخت شرکت لوله گستر را از بالای کامیون حمل آن به پایین پرت میکنند بدون اینکه به لوله آسیبی وارد شود که این قدرت و مقاومت بالای این لوله های در برابر فشار و ضربه را نشان می دهد ، همین موضوع یکی از دلالیل برتری لوله گلپایگان نسبت به دیگر برند های تولید کننده می باشد ، برای درک بهتر این موضوع و مطالعه بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید :

لوله و اتصالات پلی اتیلن لوله گستر گلپایگان

از دیگر محصولات تولیدی این شرکت انواع لوله و اتصالات پلی اتیلنی می باشد که در سایز ها شاخه های مختلفی تولید و عرضه می شوند از مهترین مزیت لوله پلی اتیلن لوله گستر گلپایگان مقاومت بالا در برابر خوردگی ، عمر طولانی و کیفیت ساخت بالای آن می باشد این لوله ها به سه دسته اصلی زیر تقسیم می شوند :

  1. پلی اتلین فاضلابی لوله گستر گلپایگان
  2. لوله پلی اتیلن سنگین HDPE
  3. لوله های آبرسانی لوله گستر گلپایگان
  4. لوله های گازی و آتشنشانی 
  5. لوله پلی اتیلن کشاورزی
لوله پلی اتیلن لوله گستر گلپایگان

به دلیل تولید در تیراژ بالا و عرضه گسترده لوله های پلی اتیلن شرکت لوله گستر گلپایگان قیمت لوله پلی اتیلن لوله گستر گلپایگان نسبت به سایر شرکت های تولید کننده پایینتر و به صرفه تر می باشد و کارگران و پیمانکاران با شناخت کافی و با خیال راحت نسبت به انتخاب لوله های پلی اتیلن گلپایگان اقدام می کنند .

ما در آقای لوله با رصد بازار و به عنوان تنها نماینده رسمی لوله گستر گلپایگان در تهران بخاطر خرید بدون واسطه از شرکت همواره سعی کرده ایم کمترین و رقابتی ترین قیمت لوله پلیمر گلپایگان را به مشتریان خود عرضه داشته باشیم ، همواره کارشناسان ما در آقای لوله ( بازگانی مقدسی ) آماده ارائه لیست قیمت لوله پلی اتیلن گلپایگان و مشاوره رایگان به خریداران در زمینه های خرید ، نصب و اجرا می باشند ، کافیست با ما در بازار لوله شادآباد تماس بگیرید و از این امکان رایگان استفاده نمایید

انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی و آبیاری در فروشگاه آقای لوله با قیمتی رقابتی عرضه می شود ، این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی شرکت های تولید کننده بخ عنوان بزرگترین فروشگاه لوله و اتصالات پلی اتیلن در سطح تهران با ارائه لیست اتصالات پلی اتیلن همراه با مشخصات فنی وکاتالوگ اتصالات پلی اتیلن pdf اقدام عرضه محصولات به مشتریان خود می کند و با عرضه رقابتی ترین قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن در سطح تهران و کشور بالا ترین تخفیف را بر روی محصولات خود اعمال می کند .

شما همواره می توانید با شماره تلفن بازار آهن شادآباد واقع در زیر همین صفحه تماس گرفته و پیش فاکتور خود را دریافت نمایید .

..:: مقالات زیر شاید برای شما مفید باشد ::..

نوار تیپ و لوله های آبیاری قطره ای لوله گستر گلپایگان

نوار تیپ آبیاری قطره ای یا لوله های آبیاری نسل جدیدی از روش آبیاری موسوم به آبیاری قطره ای را در بخش کشاورزی و باغداری ایجاد کرده اند ، قیمت مناسب ، اجرا و توسعه آسان ، وزن کم و حمل و نقل  آسان و از همه مهتر صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف آب از جمله مهمترین مزیت های نوار تیپ یا لوله آبیاری می باشند .

نوار تیپ و لوله های آبیاری قطره ای لوله گستر گلپایگان

بیشتر از از نوار تیپ آبیاری قطره ای در باغداری و کشاورزی های مظم و با فاصله و مخصوصا گلخانه ها استفاده می شود ، در مزارعی که فاصله کاشت محصولات به صورت منظم از یکدیگر می باشد استفاده از لوله آبیاری باعث کاهش چشمگیر کاهش مصرف آب و رشد یکنواخت محصولات می شود ، نوار تیپ لوله گستر گلپایگان از جنس پلی اتیلن و در دو مدل درز دار و پلاکدار تولید و عرضه می شوند ، از این رو خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای لوله گستر گلپایگان می تواند خریدی مطمئن باشد .

لوله آبیاری قطره ای لوله گستر گلپایگان قالبا از جنس مواد پلی اتیلنی تولید و عرضه می شود ، این لوله ها در بسته بنده های 10 تایی یا فله ای و با طول های شاخه اسمی 12/16/20/25 تولید و عرضه می شوند ، در کنار لوله های آبیاری انواع اتصالات و بست های لوله های آبیاری نیز در این شرکت با باترین کبفیت ساخته و عرضه می شوند ، از این رو خرید لوله آبیاری قطره ای لوله گستر گلپایگان بسیار اقتصادی و به صرفه می باشد و خریدار می تواند از کیفیت محصول کاملا مطئن باشد .

برای مطالعه بیشتر درباره نوار تیپ و لوله های آبیاری می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید 

نوار تیپ آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لیست قیمت لوله گستر گلپایگان

این شرکت همواره سعی نموده است به اقتصادی بودن پروسه تولید در همه ابعاد توجه نماید و با اعلام لیست قیمت لوله جریان شفافی از معاملات خرید لوله و فروش لوله را در کشور مدیریت نماید.

با توجه به ورود لوله و اتصالات تقلبی و نامرغوب در بازار ایران و بعضا با نام تجاری لوله گلپایگان خرید لوله و اتصالات گلپایگان تنها بایستی از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت انجام شود ، فروشگاه آقای لوله ( بازرگانی مقدسی ) به عنوان نمانیده تهران لوله گلپایگان با ارائه لیست قیمت روزانه ، پیش فاکتور و پیش فاکتور اقدام به فروش لوله و اتصالات گلپایگان در تهران و سراسر کشور با قیمت ارخانه و قیمت رقبایتی کرده است .

به جهت سهولت خرید لوله PVC توسط مشتریان، فروش لوله PVC از طریق عاملین فروش در استان های کشور صورت می پذیرد که این شبکه گسترده خرید لوله را در محل برای مصرف کنندگان از طریق دریافت لیست قیمت لوله گستر گلپایگان و پیش فاکتور امکان پذیر نموده است.


همچنین لیست قیمت لوله گستر گلپایگان حاوی نکات و مشخصات اجمالی از محصولات تولیدی می باشد که بصورت روزانه توسط تنها نمایندگی تهران لوله گستر گلپایگان در بازار لوله شادآباد به مشتریان ارائه می شود .

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر لیست قیمت جدید و کاتالوگ محصولات این شرکت را بصورت مستقیم دانلود و یا مشاهده نمایید

همچین آقای لوله ( بازرگانی مقدسی ) نماینده رسمی فروش و توزیع تمامی شرکت های لوله و اتصالات گلپایگان مانند پلیمر گلپایگان و لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان ، لوله گستر خادمی و لوله پلیکا یاس گلپایگان نیز می باشد .

تمامی محصولات این شرکت ها با قیمتی رقابتی در سطح تهران و کشور عرضه می شود و امکان ارسال به سراسر تهران یک ساعته و سراسر کشور در کمترین زمان ممکن وجود دارد .

امکان ارسال سریع انواع لوله و اتصالات به سراسر کشور با قیمت رقابتی …

اصفهان ، گلپایگان ، شیراز ، کردستان ، اراک ، مرکزی ، خمین ، خمینی شهر ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، دهلران ، گناوه ، ایلام ، سنندج ، گنبدکاووس ، طبس ، سومار ، بوشهر ، گناوه ، آبادان ، بندعباس ، ، ساری ، همدان ، آباده ، جوانرود ، یاسوج ،  گچساران ، کهگیلویه و بویراحمد ، کرمان ، تبریز ، شادگان ، مشهد ، آمل ، اردستان ، اردکان ، ارومیه ، استهبان ، اسفراین ، اسلام آباد ، اسلام آباد غرب ، الوند ، کرج ، رباط کریم ، یاسوج ، انار ، ابهر ، فارس ، خوزستان ، ایذه ، نور ، گنبد طاووس ، گلستان ، سمنان ، خوانسار ، داران ، فریدن ، خمینی شهر ، داراب ، طالش ، گرمسار ، ایوان و سایر شهر های ایران ….

لیست قیمت لوله و اتصالات در تهران

اگر لیست اقلام جهت استعلام قیمت دارید و درخاست مشاوره قبل از خرید انواع لوله و اتصالات و لوله گلپایگان دارید کافیست بر روی یکی از روش های ارتباطی ما ضربه بزنید 

لوله گستر گلپایگان

همه محصولات
آقای لوله وب‌سایت
نویسنده و کارشناس فروش لوله و اتصالات فاضلابی ، مخازن آب پلی اتیلن ، تجهیزات استخری ، سونا و جکوزی

‫2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *